Fascination About طراحی سایت

Wiki Article

اگر به دنبال یک سایت ساده، سبک، ارزان اما محدود (بدون پنل مدیریت) هستید، ما وب‌سایت استاتیک را پیشنهاد میکنیم. طراحی سایت استاتیک را عمدتا، افرادی انتخاب می‌کنند که صرفا بخواهند یک وب‌سایت داشته باشند اما برایشان مهم نیست که به صفحه اول گوگل برسند یا از این طریق مشتری جدید جذب کنند و در نهایت جایگاه وب‌سایتشان منجر به کسب درآمد شود.

در صورتی که سایت فروشگاهی شما نیاز به تجزیه و تحلیل داده‌های خاصی از مشتریان داشته باشد می‌توانید از برنامه نویسی پایتون استفاده کنید. پایتون این امکان را به شما می‌دهد که رفتار کاربران سایت خود را در بازه زمانی خاص نسبت به یک محصول مشخص آنالیز کنید . همچنین سایت‌های آژانس هواپیمایی یا هر سایتی که با سیستم رزرو کار می‌کند از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده می‌کند زیرا دیتابیسی که توسط پایتون ایجاد می‌شود به صورت سفارشی فقط برای یک هدف مشخص طراحی ‌می‌شود و اختصاصی بودن دیتابیس ایجاد شده توسط پایتون برای سایت‌هایی که خدمات ارائه می‌کنند نتیجه مطلوب‌تری به همراه دارد.

حسن روحانی: زنجیر تحریم‌ها هرچه زودتر باید از پای اقتصاد کشور باز شود/ احیای برجام یک‌سال قبل امکانپذیر بود

طراحی سایت به شما کمک می کند که بتوانید خدمات یا محصولات خود را که به صورت افلاین و سنتی بوده است و به دنیای دیجیتال معرفی کنید و بتوانید از مزایای دنیای دیجیتال به نفع کسب و کار خود استفاده کنید.

کاربر نسبت به کسب و کار و برند شما را می سازد. بنابراین طراحی سایت باید با کسب و کار شما همسان باشد و طراحی اختصاصی و جدید داشته باشد تا بتواند با کمترین هزینه بیشترین تاثیر را بر روی مشتریان شما بگذارد و آن ها را به مشتریان مادام العمر شما تبدیل کند.

شما میتوانید برای بهتر درک کردن این مطلب ازبخش طراحی سایت با وردپرس مطالب آموزنده ای را مطالعه نمایید. در صورتیکه مدیریت محتوا نیز به صورت اختصاصی طراحی شود تمامی محدودیت ها از بین خواهد رفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌شود مقاله فروشگاه اینترنتی چیست؟! را مطالعه بفرمایید.

*شرکت طراحی سایت دات وب جهت میزبانی از سرورهای اشتراکی استفاده نمی‌کند، تمامی سرورهای دات وب به‌صورت اختصاصی و مجهز به جدیدترین تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌باشند که جزئیات آن‌ها در قرارداد ذکر می‌گردد.

برای کسب و کارهایی که به طراحی سایت دنبال داشتن سایتی ساده بدون هیچ گونه پیچیدگی در کم ترین زمان هستند، پیشنهاد می گردد.

مجلس: از برنامه هفت هزار صفحه‌ای آقای رئیسی ما ۷ صفحه هم ندیدیم/ ارز ۴۲۰۰ تومانی برای دولت حذف شود نه مردم

در دات وب طراحی سایت اختصاصی به صورت کاملا دستی انجام می‌شود و از هیچ‌گونه ابزار آماده‌ای استفاده نمی‌شود.

تارتار در واکنش به تهمت تبانی با پرسپولیس: توجه‌ای به حرف آدم‌های بیمار ندارم/ مربی استقلال: آقای ماجدی پرونده جعل چه شد؟

اغلب شرکت‌های بزرگ از طراحی وب‌سایت اختصاصی استفاده می‌کنند چرا که هویت و اعتبار شرکت را میتوان با طراحی سایت با کیفیت نمایش داد.

یعنی دیجی کالا نمی توانست سایت مجله طراحی وب سایت ای اش را از صفر و با کدنویسی طراحی کند؟ هم بودجه اش را داشت و هم متخصص اش را ولی چون نیازی به انجام این کار نبود همان وردپرس را انتخاب کرد، سایت های وردپرسی اگر به صورت اصولی طراحی شوند، بالاترین سرعت و امنیت را خواهند داشت.

Report this wiki page